Zdrowy styl życia i ciało bez nadmiernych kilogramów jest obecnie powszechnym trendem. Zbilansowana dieta, ćwiczenia w plenerze lub w siłowni to już standard życia wielu Polaków. Szczupła sylwetka to nie tylko piękny wygląd zewnętrzny, ale też i zdrowy organizm. Dlatego nam wszystkim zależy na tym, aby zachować normy wagowe oraz zrzucić zbędne kilogramy.

Wiele osób, aby osiągnąć wymarzony cel sięga po dodatkowe specyfiki, spalające tkankę tłuszczową, których oczywiście na rynku nie brakuje. Niemniej jednak środki chemiczne nie są obojętne dla naszego organizmu i nie zawsze spełniają nasze oczekiwania.

Warto zatem pomyśleć o naturalnych wspomagaczach odchudzania, które nie tylko przyczynią się do zmniejszenia fałdek na naszym kochanym ciałku ale też bezpieczne są dla organizmu.

Co zatem warto zastosować

Imbir- spala tkankę tłuszczową, ma właściwości rozgrzewające, obniża cholesterol, podnosi metabolizm, wspomaga detoksykację organizmu i zapobiega wzdęciom.

Cynamon- zapobiega magazynowanie cukru jako tłuszczu, obniża poziom cholesterolu i trój glicerydów.

Czerwona herbata- przyśpiesza metabolizm oraz spalanie tłuszczu. Ponadto obniża ciśnienie krwi oraz wspomaga pracę i regenerację wątroby. Pozatym pomaga w koncentracji.

Grejfruty- zapobiegają odkładaniu się tłuszczu na udach, pośladkach oraz biodrach. Aby ich działanie było skuteczne należy jeść pół grajfruta do każdego posiłku.

Ocet jabłkowy- przyspiesza spalanie tłuszczu , poprawia trawienie pobudzając sekrecję soku żołądkowego i żółci, wchłanianie żelaza i co najważniejsze poskramia apetyt. Można używać go, jako przyprawy do sałatek lub pić z wodą dwie łyżeczki octu na szklankę wody.

Naturalne jogury, kefir, maślanka- przyspieszają rozkładanie się tłuszczów w organizmie.

Zielona herbata- bogate źródło antyoksydantów. Obniża poziom cukru i trój glicerydów. Reguluje poziom cholesterolu oraz wspomaga spalanie tłuszczu. Ponadto poprawia metabolizm i przemianę materii. Najlepiej ją spożywać przed lub po ćwiczeniach.

Zobacz również:  Dietetyk uczy się całe życie? Jak zwiększać swoje kompetencje w dziedzinie dietetyki?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here